söndag 22 juni 2008

Gud jag har syndat, jag ber om förlåtelse

.
.

Gud jag har syndat, jag ber verkligen om förlåtelse
Jag vill inte längre missbruka min makt
Jag ska försöka göra gott med min makt

Gud jag har syndat, jag ber om förlåtelse

Inte för att jag till middag, åt en köttbit
Utan för att jag stödjer, djurindustrin som föder upp små
En efter en ovärdig frihetsbedrövad själ

Gud jag har syndat, jag ber om förlåtelse

Inte för att jag min broder, slog med flit
Utan för att jag blundade, när ett gäng en pojke började slå
Misshandlade och inte behandlade honom väl

Jag vill inte längre missbruka min makt
Jag ska försöka göra gott med min makt
Låt din kärlek visa mig vägen
Jag vill inte synda mer
.
.
TY BLOD FRÅN TJURAR OCH BOCKAR KAN ALDRIG TA BORT SYNDER
-Hebreerbrevet 10:4
.
DET FRAMKALLAR SYNDER ATT FÖRTRYCKA OCH PLÅGA ÄVEN DJUR. A
.
.

Inga kommentarer: